کشتیرانی بین المللی آریو مارین

شرکت نمایندگی کشتیرانی آریو مارین در سال ۱۳۸۶ با مجوز رسمی از سازمان بنادر ایران و با هدف ارائه خدمات حمل و نقل کالا بصورت دریایی، هوایی و جاده ای تاسیس گردید.

این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای و به عنوان یکی از نامدار ترین ,با سابقه ترین و پیشرفته ترین فعالان در زمینه امور حمل ونقل بین المللی , به دنبال کسب تجارت موفق و,جلب رضایت مندی و اعتماد مشتریان , مفتخر است اعلام نماید با آگاهی کامل نسبت به اهمیت این صنعت و جایگاه ویژه آن در پیشبرد اقتصاد سالم  قادر به ارسال کالا از هر نقطه ایران به تمامی نقاط  جهان و بلعکس می باشد.

و همواره جهت بهبود کیفیت عملکرد خود , خدمات رسانی بهتر و گسترش حیطه فعالیت خود گام های موثری را برداشته است.

هدف اصلی ما آن است که با ارسال سریع، مطمئن و پیشنهاد هزینه مناسب رابطه ای استوار و مبتنی بر اعتماد با مشتریان گرامی برقرار نمائیم.

 

رسالت :

رسالت سازمانی ما ارتقاء سرعت و کیفیت در اجرای خدمات است تا با استفاده از فرآیند بهینه سازی ساختارهای فنی، مالی و اداری متعهد به افزایش مداوم بهره وری در کیفیت خدمات ارائه شده بوده و تلاش کنیم قدرت رقابتی شرکت را با استفاده از سرلوحه قرار دادن منشور اخلاقی و رعایت آئین رفتار حرفه ای افزایش دهیم.

کارکنان شرکت کشتیرانی بین المللی آریو مارین بر این اعتقادند که صداقت، تواضع، رعایت ادب، مسئولیت پذیری، وقت شناسی، حفاظت اسرار و اطلاعات، تعهد در ارائه خدمات مطلوب و بهینه، احترام و تکریم توام با رفتاری صمیمانه و دوستانه را پشتوانه محکم اعتماد مشتریان به خود قرار دهند.

اصول کیفی ما :

شرکت کشتیرانی آریو مارین مفتخر است در جهت ارائه بهترین خدمات، ۵ اصل بازرگانی زیر را سرلوحه کار خود قرار دهد :

سرویس قابل اطمینان
ارتباط های قوی با شبکه ی همکاران در سراسر دنیا
قیمت های رقابتی
رابطه های دقیق و موثرکاری
آریو مارین شرکتی با عملکرد در سطح منطقه و با رویکردی جهانی

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *