شرکت کشتیرانی دلتا

شرکت کشتیرانی دلتا: به عنوان قدیمی ترین شرکت کشتیرانی ایران در سال 1316 و در بندر خرمشهر که اصلی ترین بندر تجاری ایران درآن زمان بود و با هدف تامین نیاز مبرم به امور ترابری و کشتیرانی شروع به کار کرده تا اینکه در سال 1326 و با شماره ثبت 4 در بندر خرمشهر به صورت رسمی ثبت گردید .

این شرکت با بهره گیری از دانش مدیران و نیرو های کارآمد در کلیه زمینه های مربوط به حمل ونقل دریایی و ترابری از جمله فله ،کانتینری ، بیمه و بازرسی کالا، ترمینال داری و حمل و نقل زمینی فعالیت کرده به نحوی که عهده دار نمایندگی اغلب خطوط فعال کشتیرانی آن زمان نظیر NEDLLOYD، COSCO ،NSCSA وMaersk Line همچنین خطوط فعال حمل نفت را نیز دارا بوده است .

شرکت کشتیرانی دلتا تا سالها به عنوان بزرگترین شرکت نمایندگی کشتیرانی در ایران فعالیت می نموده و در بندر امام خمینی(ره) ( بندر شاهپور سابق ) دارای ترمینال خصوصی و شعبه هایی در تهران، آبادان ،بندر ماهشهر ، جزیره خارک ، بوشهر و جزیره لاوان بوده است .
پس از شروع جنگ تحمیلی و انتقال درگاه تجاری ایران به بندر عباس این شرکت نیز فعالیت خود رابه این بندر منتقل نمود و در سال 1359 دفتر مرکزی به تهران انتقال یافت که تا به امروز و بدون وقفه حتی در زمان جنگ و تحریم های تحمیلی به ارائه خدمات خود ادامه داده است .
افتخار این شرکت با سابقه حضور مستمر 80 ساله در بازار ایران ، همواره ارائه خدمات حمل و نقل مطمئن، سریع وحرفه ای به شکلی کاملاً مشتری مدارانه بوده است . ارزیابی عملکرد” عالی” از طرف سازمان بنادر – دریانوردی ، همچنین نظر محترم مشتریان طی سالیان متمادی ،گواه این امر می باشد .

شرکت کشتیرانی دلتا ، نماینده انحصاری شرکت کشتیرانی Pacific International Lines (PIL) به عنوان بزرگترین خط کشتیرانی حال حاضر کشور سنگاپور در ایران می باشد.شایان ذکر است حمل و نقل دریایی این شرکت 500 نقطه از کره زمین در 100کشور را به هم مرتبط می سازد.

اعتقاد شرکت کشتیرانی دلتا بر ایجاد و نگهداری ارتباط طولانی مدت با مشتریان ،همکاران و طرفهای تجاری بوده و خواهد بود.

این شرکت هم اکنون درتمام بنادراصلی جنوبی کشور از جمله بندر عباس، بوشهر، خرمشهر، امام خمینی (ره) ، عسلویه و چابهاردارای شعب فعال بوده و با بهره گیری از تجارب مدیران لایق و متعهد و همچنین توانمندی و انرژی کادر اداری خود،سعی دارد بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان ارائه نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *